Klaipėdos terminalo grupės įmonę pasiekė pirmieji du nauji SMV konteinerių krautuvai pagaminti Švedijoje ,,Konecranes” priklausančioje gamykloje. Šie krautuvai turi sertifikuotą svėrimo funkciją, padedančią kontroliuoti konteinerių svorį, gali sukrauti ~ 45 t sveriančius konteinerius penkiais aukštais.
,,Augant krovos apimtims esamos krovos technikos tiesiog nebe užtenka. Lyginant su pernai krovos apimtys išaugo 20 % . Kol nėra rekonstruotos krantinės investuojame į techniką, kranus darbui konteinerių aikštelėje, kurie nėra susiję su krantinėmis. Planuojame, kad pagerinus terminalų infrastruktūrą galėsime priimti didesnius laivus. Dėl šios priežasties privalome investuoti į didesnius, našesnius kranus bei kita techniką, kuri leis terminale sutalpinti didesnius konteinerių ir kitų krovinių kiekius, bei užtikrins geresnę paslaugų kokybę’’, – teigia įmonės vadovas V. Šileika.
Šiuo metu Klaipėdos konteinerių terminale įvairioms krovos operacijoms yra naudojama virš 80 krovos technikos vienetų. Iki 2018 m. pabaigos bus pristatyti dar 2 modernūs RTG (angl. Rubber tyred gantry crane) kranai darbui konteinerių aikštelėje, o 2019 m. bus pagaminti dar 4. Investicijos į krovos technikos įsigyjimą artimiausius 2 metus sieks per 8 mln. Eur.
,,Priklausomai nuo krantinės rekonstrukcijos konteinerių terminale terminų yra planuojami 2 nauji STS (angl. Ship-to-Shore) kranai, o Ro-ro ir generalinių krovinių terminale – mobilus uosto kranas. Planuojama užsakyti didesnius, bei našesnius kranus nei dabar naudojami. Investuojant į naują technika pirmiausiai yra atsižvelgiama į patikimumą, krovos greičių parametrus, inovatyvumą, ergonomines sąlygas operatoriams, draugiškumą aplinkai bei serviso užtikrinimą”, – sako KKT vadovas.
Konteinerių krova terminale nuo metų pradžios auga. Terminalas veikia 24 val. , jeigu jo darbo priverstinai nestabdo blogos oro sąlygos. Per parą vidutiniškai perkraunama apie 1000 konteinerių (TEU). Nuo metų pradžios perkrauta 257 604 konteinerių (TEU) , 19 % daugiau lyginant su 2017 m.
Visos naujienos