Anot V.Šileikos, papildomos automatinių vartų sistemos naudos – tuščių konteinerių ir konteinerių su kroviniais greitesnis priėmimas ir išdavimas, minimizuotas autotransporto atvykimo ir išvykimo vizito laikas terminale bei minimizuotas rankinis darbas atsisakant popierinių dokumentų pildymo.
Naujoji automatinė vartų sistema apjungia ir sąveikauja tarp logistikos grandinės dalyvių – ekspeditoriaus, krovinio savininko, jūrų uosto direkcijos, LR muitinės ir kitų šalių, kurios atlieka tam tikrą vaidmenį, kad konteineris su kroviniu iš / į terminalo išvažiuotų / atvyktų per maksimaliai trumpiausią laiką.
„Mes užtikriname klientų autotransporto sklandų įvažiavimą ir išvažiavimą į konteinerių terminalą, bet tam, kad procesas būtų maksimaliai be trikdžių, klientai turi pasirūpinti teisingu duomenų suvedimu į KIPIS bei VBS sistemas. Jei duomenys bus teisingi sistemose, autotransportą vairuojantis vairuotojas neišlipdamas iš automobilio be trikdžių atvyks arba išvyks iš mūsų terminalo“, – pažymi vadovas.
Projekto pagrindinis partneris – kompanija – Autepra, UAB.
„Didžiuojamės, jog turėjome galimybę savo žiniomis, kompetencijomis ir siūlomais automatizavimo sprendimais įgyvendinti automatinių vartų sistemos projektą KKT. Šis vartų automatizavimas didina terminalo vartų pralaidumą, yra naudingas autotransporto vairuotojams, gamtai ir miestui – vairuotojai į konteinerių terminalą patenka suplanuotu laiku, visus atvykimo formalumus susitvarko per porą minučių neišlipant iš vilkiko – tai be abejo yra saugesnė aplinka vairuotojams“, – apie projektą kalba Autepra, UAB įkūrėjas Tomas Girdzevičius.
Anot T. Girdzevičiaus, paskaičiuota, kad vilkikai išmeta apie 5 proc. šiltnamio efektą sukeliančių dujų Europoje, daugiausia CO2 nuvažiuotam kilometrui išmetama stovint kamščiuose. Įrengus automatinių vartų sistemą prie terminalo vartų vilkikų kamščių nebeliko, be to vairuotojams rekomenduojame išjungti variklius tuo metu, kol tvarkomi vizito formalumai savitarnos zonoje.
Automatizuotų vartų kontrolės sistema įrengta visoje konteinerių terminalo teritorijoje Perkėlos g. 8, kurioje sandėliuojami konteineriai, o jos bendras plotas sudaro – 36 ha. Bendra projekto vertė siekia daugiau nei 1 mln. eurų, o jo įgyvendinimo trukmė – 1,5 metų.
Visos naujienos