Šių metų pirmąjį pusmetį Klaipėdos konteinerių terminale (KKT) buvo perkrauta 2,7 mln. tonų įvairių krovinių, labai panašiai kaip ir 2019 m tuo pačiu laikotarpiu. Dėl COVID-19 susitraukė prekybos ryšiai tarp Europos ir Azijos, tai lėmė, kad konteinerių krova terminale buvo 5 proc. mažesnė nei pernai ir siekė 208 802 TEU.
Antrąjį metų ketvirtį ypatingai suaktyvėjo generalinių krovinių srautas, gegužės mėnesį perkrauta 67,8 tūkst. tonų krovinių, o nuo metų pradžios – 254 tūkst. tonų. Bendram krovos rezultatui įtakos turėjo šiais metais paleista TT-Line keltų ro-ro linija.
Tuo tarpų Malkų įlankos terminalas (MĮT), nepaisant to, kad šiuo metu vyksta krantinės rekonstrukcijos darbai ir galima išnaudoti tik ~35 proc. krantinės pajėgumų, I-ąjį metų pusmetį baigė su krovos apimčių augimu. Per šešis šių metų mėnesius perkrauta 10% daugiau krovinių lyginant su 2019 metais, kas sudaro 540 tūkst. tonų. MĮT pajamos I pusmetį taip pat buvo rekordinės.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos duomenimis pirmo pusmečio krova rytiniuose Baltijos jūros uostuose vidutiniškai sumažėjo apie 7 proc. Tuo tarpu Klaipėdos terminalo grupei priklausantys terminalai per pirmą šių metų pusmetį, išlaikydami aukštą paslaugų kokybę bei krovinių diversifikavimą, drastiško krovos srautų sumažėjimo dėl pandemijos nejautė.
Visos naujienos