Klaipėdos uoste, kaip ir daugelyje uostų pasaulyje mažėjo konteinerių krova. Klaipėdos konteinerių terminale (KKT) perkrauta 433 889 TEU, 7 % mažiau negu prieš metus. Tačiau geras generalinių krovinių rezultatas (617 151 t, +4 %) ir pagreitį įgavusi ro-ro linija padėjo pasiekti 5,75 mln. tonų metinę krovinių apyvartą ir 2 % viršyti 2019 metų rezultatą. Didžiausios krovos apimtys fiksuotos spalio mėnesį. 2020 m. prie KKT krantinių krauti 1035 laivai, tai 10 % daugiau negu 2019 m. ir sudaro 16 % visų į Klaipėdos uostą atplaukusių laivų.
Malkų įlankos terminalui (MĮT) – 2020 m., buvo ypatingai sėkmingi. Medienos krova terminale augo 24 % , birių krovinių perkrauta 18 % daugiau nei 2019 m. Bendra krovinių apyvarta terminale siekė 1,29 mln. t. ir 13 % viršijo 2019 metų rezultatą. 2020 m. spalio mėnesį baigti MĮT eksloatuojamos krantinės rekonstrukcijos darbai, o akvatoriją prie krantinės planuojama išgilinti pirmame 2021 metų ketvirtyje.
Nepaisant pandemijos ir pasaulio ekonomikos suletėjimo bendra KTG įmonių krovinių apyvarta 2020 m. augo ~4 proc. lyginant su 2019 m. Terminalų diversifikavimas ir galimybė krauti skirtingus krovinius, tai vienas pagrindinių KTG pranašumų, padedantis išlaikyti stabilų augimą pastaruosius penkerius metus.
Visos naujienos