Klaipėdos konteinerių terminalas turi naują veidą

KKT atnaujino savo logotipą.

„Klientams pristatome ne tik naują prekės ženklą, bet kur kas daugiau – naują savo identitetą. Logotipo atnaujinimas iliustruoja krovos verslo evoliuciją  ir atspindi, kokia įmonė yra šiuo metu, – teigia įmonės vadovas V. Šileika.

Prieš ketvirtį amžiaus kurtas senasis konteinerių terminalo logotipas morališkai paseno ir nebegalėjo tinkamai reprezentuoti įmonės, kuri per tą laiką labai pasikeitė ir  išaugo. Keitėsi ne tik  krovinių aptarnavimo spektras, bet ir vidiniai procesai, nuolatos diegtos inovacijos, ne kartą keitėsi įmonės pavadinimas. Terminalo našumas ir produktyvumas nuo 1994 m. išaugo 75 procentais, kompanija tapo viena pirmaujančių Rytinės Baltijos jūros uostų krovos bendrovių.

Prieš 25 metus įkurtas Klaipėdos Konteinerių Terminalas yra konteinerių krovos pradininkas Klaipėdos uoste. Šiuo metu įmonė valdo du krovos terminalus: konteinerių terminalą ir Ro-Ro bei generalinių krovinių terminalą. Pagal krovos apimtis yra viena iš pirmaujančių uosto kompanijų.

Dėl to, artėjančio įmonės 25 m. jubiliejaus proga buvo nuspręsta logotipą pakeisti modernesniu, atspindinčiu pagrindines kompanijos vertybes: profesionalumą, patikimumą ir skaidrumą, tuo pačiu atnaujinat ir visą įmonės vizualinį identitetą bei internetinę svetainę www.terminalas.lt

Išlaikant tradiciją, naujojo logotipo simbolis susideda iš pirmųjų įmonės pavadinimo raidžių KKT , o jo grafinis sprendimas atspindi pagrindinę įmonės veiklą – konteinerių krovą.

Tikslingai pasirinktas iš jūrinį  konteinerį primenančių sunkiasvorių stačiakampių sudėliotas logotipo simbolis, kuris neša stabilios, modernios ir tvirtas pozicijas užimančios kompanijos idėją.

Logotipo dizainą ir naują identitetą sukūrė dizaino agentūra ,,Critical”.

 



Visos naujienos