Į KKT pristatytas antrasis naujas STS kranas

Planuojami dar efektyvesni krovos procesai.

Kaip ir buvo planuota šių metų pradžioje,  liepos 5 d. iš Suomijos Hanko uosto sėkmingai  pristatytas antrasis STS (ship-to-shore) kranas. Pirmąjį kraną gamintojas KONECRANES į Klaipėdą pristatė balandžio 29 d., kuris po intensyvių  dokininkų apmokymų yra eksplotuojamas ir sėkmingai krauna laivus.

 

Planuojama, kad   antrojo krano paruošimas eksplotacijai vyks sparčiau nei pirmojo  ir truks  ~3 savaites.  Liepos pabaigoje KKT jau galės  krauti konteinerinius laivus dvigubai efektyviau nei iki šiol –  pasitelkiant ne du, bet keturis STS kranus.

Naujieji 65 t keliamosios galios kranai su 53 m ilgio strėle pritaikyti krauti laivams su 19 konteinerių eilių ant denio.

Po krantinės rekonstrukcijos maksimali grimzlė prie konteinerių terminalo krantinės padidėjo iki 13,4 m,  terminalas  pilnai pasiruošęs  krauti  „Post-Panamax“ klasės laivus ir gali pasiūlyti klientams kur kas didesnį krovos greitį.

KKT, kaip ir kitos Klaipėdos terminalo grupės įmonės,   įsigyjant naują techniką vertina  jos  daromą poveikį aplinkai ir renkasi investuoti į aplinkai draugiškas, tvarias technologijas ir sprendimus.  Apskaičiuota, kad elektra varomi naujieji STS  kranai leis sutaupyti iki 90 t dyzelino ir sumažinti  CO2 išmetimą į aplinką apie 280 t per metus, bendra konteinerinių kranų eksploatavimo sukeliama aplinkos tarša sumažės apie 70%.

 

Finansavimą kranų įsigijimui teikia OP Corporate Bank plc grupės įmonė Lietuvoje OP Finance AB.



Visos naujienos