Kaip ir buvo planuota šių metų pradžioje, liepos 5 d. iš Suomijos Hanko uosto sėkmingai pristatytas antrasis STS (ship-to-shore) kranas. Pirmąjį kraną gamintojas KONECRANES į Klaipėdą pristatė balandžio 29 d., kuris po intensyvių dokininkų apmokymų yra eksplotuojamas ir sėkmingai krauna laivus.
Planuojama, kad antrojo krano paruošimas eksplotacijai vyks sparčiau nei pirmojo ir truks ~3 savaites. Liepos pabaigoje KKT jau galės krauti konteinerinius laivus dvigubai efektyviau nei iki šiol – pasitelkiant ne du, bet keturis STS kranus.
Naujieji 65 t keliamosios galios kranai su 53 m ilgio strėle pritaikyti krauti laivams su 19 konteinerių eilių ant denio.
Po krantinės rekonstrukcijos maksimali grimzlė prie konteinerių terminalo krantinės padidėjo iki 13,4 m, terminalas pilnai pasiruošęs krauti „Post-Panamax“ klasės laivus ir gali pasiūlyti klientams kur kas didesnį krovos greitį.
KKT, kaip ir kitos Klaipėdos terminalo grupės įmonės, įsigyjant naują techniką vertina jos daromą poveikį aplinkai ir renkasi investuoti į aplinkai draugiškas, tvarias technologijas ir sprendimus. Apskaičiuota, kad elektra varomi naujieji STS kranai leis sutaupyti iki 90 t dyzelino ir sumažinti CO2 išmetimą į aplinką apie 280 t per metus, bendra konteinerinių kranų eksploatavimo sukeliama aplinkos tarša sumažės apie 70%.
Finansavimą kranų įsigijimui teikia OP Corporate Bank plc grupės įmonė Lietuvoje OP Finance AB.
Visos naujienos