Išskirtinai sėkmingai metus užbaigė Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT), nuosekliai penktus metus iš eilės didinęs krovinių apimtis ir pasiekęs bendrą 5,9 mln. tonų krovos rezultatą. Įmonės vadovo Vaidoto Šileikos teigimu, nors ir buvo daug nežinomybės dėl pasaulinės pandemijos, tiekimo grandinių sutrikimų ir kitų nepalankių politinių aplinkybių, 2021 m. KKT buvo proveržio metai.
KKT terminalai aptarnavo 13 proc. daugiau laivų negu 2020 m. Perkrovė 70,5 tūkst. tonų negabaritinių krovinių, o tai yra 3 kartus daugiau negu ankstesniais metais – pasiektas visų laikų rekordas.
Ro-Ro krovinių apimtys 2021 metais išaugo daugiau negu dvigubai, iki 722,4 tūkst. tonų ir užėmė reikšmingą vietą bendroje KKT krovinių apyvartoje.
Nepaisant to, kad konteinerių krovos apimtys praėjusiais metais sumažėjo 1,3%, (perkrauta 428 065 TEU), tačiau KKT vis tiek išlaikė lyderio poziciją perkraudamas 63 proc. visų Klaipėdos uosto konteinerių. Konteinerinių krovinių sumažėjimą kompensavo 13% išaugusi generalinių krovinių krova.
2021 m. KKT buvo ypatingi: konteinerių terminalo pajėgumas padidintas iki 700 000 TEU per metus, grimzlė prie krantinių pagilinta iki 13,4 m, atnaujinta didžioji dalis krantinės, pastatyti du nauji galingi STS kranai, nauja technika pradėjo darbus ir konteinerių aikštelėje. Pastatytos modernios technikos dirbtuvės, įsibėgėjo naujųjų buitinių patalpų statybos.
Malkų įlankos terminalo (MĮT) bendra krovinių apyvarta 2021 m. siekė 1 mln. tonų.
Nors 2022 m. iššūkių netruks, tačiau KTG ir toliau nuosekliai investuos į naują, aplinkai draugišką techniką, terminalų aikštelių infrastruktūrą, vidaus procesų tobulinimą bei darbuotojų gerovę.
Visos naujienos